Leasing prin TBI Leasing

În colaborare cu TBI Leasing putem oferi finanţare pentru o perioadă cuprinsă între 12 şi 48 luni cu un avans cuprins între 25 şi 40% în funcţie de valoarea contractului.
Documentele necesare pentru evaluarea financiara de catre compania de leasing sunt:
- Cerere de finantare in original, completata, semnata si stampilata. Cererea de finantare trebuie semnata de reprezentantul autorizat al clientului;
- Factura proforma emisă de TOPK, specificatii tehnice;
- Copie act constitutiv (inclusiv incheierea judecatorului delegat / dovada inregistrarii la Registrul Comertului);
- Copie Certificat de Inregistrare;
- Copie a actului de identitate al persoanei autorizate să semneze contractul de leasing;
- Bilanţ si balanta la decembrie pe ultimi 3 ani de activitate ;
- Bilant si balanta ptr luna iunie a anului anterior;
- Ultima balanta incheiata pentru anul in curs;
- Copia specimenului de semnături de la bancă cu Codul IBAN mentionat, avand data eliberarii, semnatura ofiterului de cont si stampila bancii in original;
- Un extras de cont curent (Ron) cu semnatura ofiterului de cont si stampila bancii in original;
- Acordul de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare, in doua exemplare, unul pentru firma semnat si stampilat la emitent, altul pentru administrator semnat la emitent, fara a mai completa altceva in rubricile 1-4;
- Hotararea AGA in formatul TBI Leasing(pentru situatiile in care clientul are mai multi actionari).
Toate documentele societatii (inclusiv documentele financiare) vor fi semnate, stampilate si inscrise cu mentiunea “conform cu originalul” pe fiecare pagina.
Finantatorul isi rezerva dreptul de a cere informatii suplimentare.
Finantarea va fi refuzata daca se dovedeste ca documentatia prezentata este incompleta sau falsa. Aferent contractului de leasing se vor emite de către Utilizator bilete la ordin in numar egal cu numarul ratelor de leasing si primelor de asigurare;

Language