Product was successfully added to your shopping cart.

Finantare si plata

Finantare si plata TopK
Pentru a face achiziţia de echipamente cât mai simplă pentru clienţii nostri le punem la dispoziţie 4 modalităţi de plata: plata integrala, leasing prin TBI şi leasing printr-o companie aleasă de client şi agreată de TOPK .

I.Colaborare Grenke:

1. Clienti eligibili:

Persoane juridice
Persoane fizice autorizate (notari, avocati, medici, arhitecti, etc)

2. Bunuri eligibile:

echipamente HoReCa

3. Conditii de inchiriere:

avans 0%;
perioada de baza a contractului: 18-60 luni ;
asigurare electronica anuala: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile (minim 50 Euro/an);
comision administrare: 1%, minim 50 Euro (se plateste o singura data) ;
valoare minima pe contract 500 Euro;

4. Documente necesare pentru analiza financiară (se trimit scanate pe email):

PERSOANE JURIDICE

PERSOANE FIZICE AUTORIZATE


Fisa tip completata (se poate descarca de pe www.grenke.ro );
Bilantul (inclusiv dovada depunerii) si Balanta de verificare contabila la decembrie 2015;
Ultima balanta inchisa pe 2016, nu mai veche de 2 luni;
Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor;



Fisa tip completata (se poate descarca de pe www.grenke.ro );
Declaratia de impozit pe anul 2015;
Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni;
Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor;



Analiza financiara simplificata (timp de raspuns 6 ore)
Puteti aplica pentru analiza simplificata daca indepliniti cumulativ urmatoarele conditii:
valoarea maxima a echipamentelor este de 10.000 Euro + TVA
firma dv. are forma de organizare SRL sau SA si este infiintata inainte de 01.01.2012
in anul 2015 ati realizat o cifra de afaceri de cel putin 400.000 RON.

Actele necesare analizei simplificate sunt:
Fisa tip completata (se poate descarca de pe www.grenke.ro );
Oferta in Euro emisa de furnizorul echipamentelor;


II.Plata integrala:

40% din valoarea comenzii se plăteşte în avans pentru a plasa comanda iar restul de 60% se achită înainte de livrare.

III.Leasing prin TBI Leasing

În colaborare cu TBI Leasing putem oferi finanţare pentru o perioadă cuprinsă între 12 şi 48 luni cu un avans cuprins între 25 şi 40% în funcţie de valoarea contractului.
Documentele necesare pentru evaluarea financiara de catre compania de leasing sunt:
- Cerere de finantare in original, completata, semnata si stampilata. Cererea de finantare trebuie semnata de reprezentantul autorizat al clientului;
- Factura proforma emisă de TOPK, specificatii tehnice;
- Copie act constitutiv (inclusiv incheierea judecatorului delegat / dovada inregistrarii la Registrul Comertului);
- Copie Certificat de Inregistrare;
- Copie a actului de identitate al persoanei autorizate să semneze contractul de leasing;
- Bilanţ si balanta la decembrie pe ultimi 3 ani de activitate ;
- Bilant si balanta ptr luna iunie a anului anterior;
- Ultima balanta incheiata pentru anul in curs;
- Copia specimenului de semnături de la bancă cu Codul IBAN mentionat, avand data eliberarii, semnatura ofiterului de cont si stampila bancii in original;
- Un extras de cont curent (Ron) cu semnatura ofiterului de cont si stampila bancii in original;
- Acordul de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare, in doua exemplare, unul pentru firma semnat si stampilat la emitent, altul pentru administrator semnat la emitent, fara a mai completa altceva in rubricile 1-4;
- Hotararea AGA in formatul TBI Leasing(pentru situatiile in care clientul are mai multi actionari).
Toate documentele societatii (inclusiv documentele financiare) vor fi semnate, stampilate si inscrise cu mentiunea “conform cu originalul” pe fiecare pagina.
Finantatorul isi rezerva dreptul de a cere informatii suplimentare.
Finantarea va fi refuzata daca se dovedeste ca documentatia prezentata este incompleta sau falsa. Aferent contractului de leasing se vor emite de către Utilizator bilete la ordin in numar egal cu numarul ratelor de leasing si primelor de asigurare;

IV.Leasing printr-o firmă aleasă de client

Suntem deschişi si colaborărilor cu firmele de leasing alese de clienţii noştrii şi agreate de noi. În aceste situaţii documentaţia solicitata poate fi diferita, de aceea condiţiile de colaborare se discută de la caz la caz.